لیزر نوع SHR ، روشی بنیادین در حذف موهای زائد با کمترین درد

لیزر نوع SHR

لیزر نوع SHR ، روشی بنیادین در حذف موهای زائد با کمترین درد

لیزر نوع SHR  روشی ترکیبی از ویژگیهای پر ارزش دیود 810 nm HR با روش SHR IN MOTION  بوده که بی خطر،سریع و مؤثر می باشد. سیستمهای دیود در زمرۀ پیشرفته ترین فن آوری های حذف موهای زائد به شمار می رود.

لیزر SHR  اولین نوع لیزر بدون دردی است که برای حذف موهای زائد در دسترس می باشد.

مناسب برای انواع مو، انواع پوست و برای تمام فصول می باشد.

SHR LASER ، فن آوری منحصر به فردی است که میزان حرارت کمی را با سرعت بالاتری به محل مورد نظر وارد می کند. در صورت استفاده از حرارت و انرژی کمتر، SHR میزان حرارت جذب شده به پوست را کاهش می دهد و باعث می شود که افراد برنزه و تیره پوست نیز بتوانند از این روش استفاده کنند.

مدت زمان انجام پروسۀ لیزر با SHR  بسیار کوتاه بوده ، در حدود 15-10 دقیقه برای قسمتهای کوچک و حدود یک ساعت برای کل بدن می باشد.

تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای لیزر موهای زائد حدود 3 تا 8 جلسه  می باشد که این مقدار با توجه به اندازه و تراکم مو و بخش بدن و جنسیت فرد و رنگ پوست و رنگ مو و ضخامت پوست و مو متفاوت است. معمولاً پس از لیزر ، رشد موهای زائد تا 80 درصد کاهش می یابد.

IPL  یعنی سیستم های نور شدید پالسی که برای مواردی چون جوان سازی پوست، روشن نمودن لکهای صورت و مشکلات رنگدانه ای، موهای زائد صورت و همچنین آثار سطحی جوشهای صورت( آکنه) و ضایعات عروقی کوچک نظیر تلانژکتازی و واریسهای ریز کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید:  بوتاکس چیست؟

عوارض جانبی محتمل IPL  شامل سوختگی، قرمزی و تورم در محل درمان می باشد.

هر چه موها تیره تر و ضخیم تر و پوست روشن تر باشد، تأثیر لیزر بیشتر است.اکثر لیزرها بر موهای بور و کمرنگ تأثیر کمتری دارند.

RF  یا رادیوفرکوئنسی متد انقلابی جدیدی برای درمان جای جوش (اسکار آکنه) و کلاژن سازی و ایجاد سفتی پوست و درمان  افتادگی و جوانسازی پوست می باشد و می توان از آن درکنار سفتی پوست با بهبود ساختار پوست، خطوط ریز و چین و چروکهای پوست را برطرف نمود.

 

بدون دیدگاه

ارسال یک دیدگاه