حذف موهای زائد با لیزر SHR

حذف موهای زائد با لیزر SHR

لیزر نوع SHR ، روشی بنیادین در حذف موهای زائد که بی خطر، سریع و موثر و اولین نوع لیزر مو بدون دردی است که برای حذف موهای زائد در دسترس می باشد. مناسب برای انواع مو، انواع پوست و برای تمام فصول می باشد… ادامه مطلب

مدت زمان انجام پروسه لیزر با SHR بسیار کوتاه بوده، در حدود 15-10 دقیقه برای قسمت های کوچک و حدود یک ساعت برای کل بدن می باشد.

بوتاکس چیست؟

تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای لیزر موهای زائد حدود 3 تا 8 جلسه می باشد که این مقدار با توجه به اندازه و تراکم مو و بخش بدن و جنسیت فرد و رنگ پوست و رنگ مو و ضخامت پوست و مو متفاوت است. معمولاً پس از لیزر رشد موهای زائد تا 80 درصد کاهش می یابد. IPL یعنی سیستم های نوری شدید پالسی که برای مواردی چون جوان سازی پوست، روشن نمودن لک های صورت و مشکلات رنگدانه ای، موهای زائد صورت و همچنین آثار سطحی جوش های صورت (آکنه) و ضایعات عروقی کوچک نظیر تلانژکتازی و واریس های ریز کاربرد دارد.

سوالات متداول

1- دستگاه لیزر مو های زائد shr ساخت کدام کشور است؟

یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های لیزر shr کشور چین می باشد و در سال های اخیر پیشرف های بسیار چشمگیری در این رابطه داشته است
قدرت ، خنک کننده ، سرعت.

دستگاه لیزر اس اچ آر تغییرات بسیار چشم گیری کرد

مسلما دستگاه های لیزر کشور چین با توجه به قیمت مناسب دستگاه لیزر و همچنین پایین تر بودن هزینه خرید دستگاه لیزر معمولا دچار نقص هایی در سیستم های اصلی و فرعی لیزر موهای زائد می شوند ، بازرگانی ام. بی معمولا دستگاه های ساخت کشور کره جنوبی را به دلیل کیفیت بسیار بالاتر از سیستم های چینی به خریداران معرفی می کند و معمولا در مواقعی که خریدار دستگاه لیزر اس اچ آر ، قیمت ارزان جهت خرید دستگاه لیزر shr را مد نظر دارد دستگاه لیزر shr اسمبل نشده در چین را که دارای قطعات کره ای هست را پیشنهاد می کند.

بیشتر بخوانید:  فیلر چیست؟

تزریق ژل صورت (فیلر) چیست؟

2- دستگاه لیزر موهای زائد shr در چند جلسه موهای زائد را از بین می برد؟

یکی از سوالات متداول در خصوص خرید دستگاه لیزر مو های زائد تعداد جلسات مناسب جهت رفع موهای زائد است.

معوملا بر اساس پروتکل کلی درمان موهای ناخواسته در مواردی که دستگاه دارای کیفیت بالایی باشد جهت درمان لیزری پرمویی 6-3 جلسه کافی می باشد اما نحوه ی کار با دستگاه لیزر و تجربه ی کافی فردی که وظایف درمان موی زائد را به عهده دارد بسیار در تعداد جلسات رفع موی زائد با لیزر اهمیت دارد .

بدون دیدگاه

ارسال یک دیدگاه